Me learn how to cook ikan 3 rasa n limas ^_^


Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah ,hanya tinggal less 1 hour utk buka puasa..Ari ni mak ajar camne nak masak ikan 3 rasa n kueh limas..ada org kata 2 kueh sampan..Tapi org perak pggil limas..Hampir sejam lebih jugak la buat..Maklum la baru belajar masak susah2 ni..huhu.. and ini lah hasilnya..


                                                                                            Ini ikan 3 rasa ^^*


                                                                        Ini limas yg huduh hasil bikinanku ^^*



Alhamdulillah, masih ada rezki yg ALLAH kurniakan ..^^..Selamat berbuka puasa sahabat2.. ^^






























































































::Sharing is Caring::

10 comments:

  1. kueh limas tu tok sy pun reti wt sbb kami asal perak ^^

    ReplyDelete
  2. choki suke makan kueh limas tu

    tapi dah lame tak makan

    sebab ta jumpe pom kat baza .

    hehe

    :)

    ReplyDelete
  3. @::ini belog saya . cinta hati saya:: hehe..actually sy x suka mkn..tp tringin nak blaja buat..choki cuba buat msti cdapnye..xyah beli kat bazar dah..hehe ^^

    ReplyDelete
  4. limas ni rasanya camne ea ?? xpernah dgr pun..

    ReplyDelete
  5. @Syafiq Salim camne ea nak ckp,tp rasa dia sdap jgak la..hehe.. suruh la mak buat,mesti tau rasanya ^^

    ReplyDelete
  6. sedapppppp ~
    pos kat umah satu... hehhee

    ReplyDelete