Kehilangan..

Bismillahirrahmanirrahim..


* Semua yang kita miliki di dunia ini hanya pinjaman daripada Allah, redhailah jika kita kehilangannya *

Sabar  ye dear.. Allah sentiasa bersamamu dan keluargamu..Kehilangan ayahmu turut aku rasakan..Kesedihan, kemurungan, rasa hilang segalanya adalah lumrah  apabila kita hilang seseorang yang amat kita sayangi dan dia juga merupakan tempat bergantung kita sekeluarga..

Aku memang tidak zahirkan kesedihanku apabila kau mengadu sesuatu padaku..kerana aku tak mahu kau bertambah sedih.. Tapi sebaliknya, aku merasakan perasaan yg sama.. Tidak putus-putus aku mendoakan ayahmu ditempatkan di kalangan orang yang beriman..




Kau harus redha atas segalanya agar roh ayahmu tenang di sana.. Memang sukar menerima semua yang berlaku ini, walaupun ianya tidak berlaku pada diriku, tapi aku hanya mampu menasihati, dan aku tahu apa yang kau rasakan Sabarlah syg.. Aku sentiasa bersamamu selagi nyawaku masih ada..

Al fatihah buat Abd rahman, ayah kepada sahabatku, Nur shazlin Abd Rahman, semoga dia ditempatkan di kalangan orang yang beriman.. Amin =’(

::Sharing is Caring::

2 comments:

  1. semoga Nur shazlin banyak bersabar dengan ujian ini..kita yang masih hidup perlu redha dgn ketentuanNya...

    ReplyDelete
  2. @M.E Z.A.F.I.R.A.H Thanks zafirah ..Smoga Allah berkati awk =(

    ReplyDelete